
سلام بنا به درخواست دوستان مبنی بر توضیح شفقت دو پست از گروهم در تلگرام را در این فضا قرار می دهم زندگی همه ماها بخاطر انسان بودن وداشتن مغز جدید(تحلیلگر)وهمچنین خاصیت دنیای مادی پر از درد وشکاف (میان انچه میخواستم در زندگی وانچه است )میباشد مثلا شوهر من در ارتباطاتش انچه میخواستم نیست ویا فرزند من انچه میخواهم نیست ویا همکار من انچه باید باشد نیست ویا مادر ویاپدر من انطور که باید باشند نیست ویارشته تحصیلی ام انچه میخواستم نشد ویا موقعیت اجتماعی که برای من است شایسته م...
ادامه مطلب